درس اول:

میزی برای کار

کاری برای تخت

تختی برای خواب

خوابی برای جان

جانی برای مرگ

مرگی برای یاد

یادی برای سنگ

این بود زندگی؟

همین الان به زندگی‌تون فکر کنید.

دقیقا دارید چه کارهایی انجام میدید؟

کار میکنید. درس میخونید. مشغول تربیت بچه‌هاتون هستید. نیازهای روزانه­تون رو برآورده می‌کنید. تخصص خاصی دارید و از راه تخصصتون پول در میارید؟ یا بهتره یک سوال دیگه بپرسم. دقیقا  دنبال چی هستید؟

من شما رو به عنوان یک انسان می­خوام خطاب قرار بدم. مهم نیست چه تخصصی دارید یا دقیقا چکار می‌کنید. مهم اینه که به عنوان یک انسان در یک مسیری از زندگی قرار دارید. در واقع همه کارهایی که دارید انجام میدید، ریز و درشت، دارن مسیر زندگی شما رو میسازن. کارهای روزانه، درس خوندن، تخصص، ارتباطات، رفتارها، چالشها و خیلی چیزهای دیگه.

ولی زندگی مثل یک پازل می­مونه که قطعات مختلفی داره و خیلی از آدمها شاید حواسشون به این نباشه که زندگی یک پازله و این پازل قطعات متعددی داره. و باید قطعه های مختلف این پازل رو بسازن یا به دست بیارن.

وقتی که این نکته رو ندونیم، اونوقت فقط به یکی دو تا قطعه از این پازل توجه داریم. و توجه ناقص ما باعث میشه که پازل زندگی­مون هم ناقص باشه. ناقص موندن پازل زندگی همه جوره برای ما ضرر به همراه میاره. ضررهای مادی و حتی ضررهای معنوی. مثلا رفاه، آموزش، سلامت جسمی، سلامت روانی، ارتباطات، آرامش، خانواده و خیلی چیزهای دیگه.

بالاتر از همه مسائلی که پیش میاد، یک حس ناقص بودن در ما شکل می­گیره که به هیچ وجه ما رو رها نخواهد کرد.

خب سوال پیش میاد که چطور باید این پازل رو بسازیم یا تکمیل کنیم؟

برای ساخت و تکمیل این پازل به بعضی ابزارها نیاز داریم.

سلام. به دوره آموزشی بازسازی ذهن هوشمند خوش آمدید.

در این برنامه درباره مهم­ترین ابزارها برای بازسازی ذهن هوشمند صحبت خواهیم کرد. و البته یک ابزاری رو به شما معرفی می­کنم که بسیار متفاوت از ابزارهاییه که باهاش آشنا هستید.

این ابزار میتونه سرعت و کیفیت تغییراتی که می­خواهید در زندگی خودتون ایجاد کنید بسیار بالا ببره. خب این ابزار دقیقا چیه؟ به این ابزار شخصیت هوشمند میگیم که در قسمت بعد درباره این ابزار صحبت می­کنم.

این اولین قسمت دوره آموزشی بازسازی ذهن هوشمنده و اگر می­خواهید که بیشترین سود رو از این دوره ببرید باید چند نکته رو در نظر بگیرید.

هر قسمت این برنامه بسیار کوتاهه ولی

ولی هر قسمت اون عصاره ایده­ها و تجربه­های منحصر به فرد بسیار زیادی در حیطه موفقیت، رشد و پیشرفته. ایده­هایی که به ندرت ممکنه در جای دیگه به گوشتون بخوره.

در این دوره آموزشی من به دنبال انگیزه دادن خالی به شما نیستم بلکه می­خوام با ارزش­ترین ایده­های خودم رو باهاتون در میون بگذارم و البته  توجه داشته باشید که این ایده­ها نیاز به پیاده سازی عملی در زندگی داره و تنها آگاهی داشتن از اون­ها کافی نیست.

برای هضم این تجربه ها و ایده ها لازمه به هر ایده خیلی عمیق فکر کنید، اون رو تحلیل کنید و از اون به راحتی عبور نکنید.

اگر این ایده­ها رو یادداشت کنید و سر فرصت بیشتر بهشون فکر کنید بسیار مفید تر خواهد بود.

یک نکته بسیار مهم. همه این ایده­ها یک هدف اساسی رو دنبال می­کنن هرچند که در ظاهر جدا از هم باشند. هدف اصلی ما در این دوره بازسازی شخصیت هوشمنده و شما باید ارتباط هر ایده رو با ایده ها دیگه کشف کنید و ببینید که در نهایت این ایده­ها چطور ما رو به شخصیت هوشمند می­رسونن.

تا قبل از برنامه بعد ، میتونید در اینترنت جستجو کنید و ببینید که در این زمینه آیا مطلب خاصی وجود داره یا نه و هم اینکه تفاوت ایده ها ارائه شده در این برنامه رو با بسیاری از آموزش ها دیگه بهتر درک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست

دوره صوتی

بالاتر از موفقیت باش به سبک مهندسی فکر
ثبت نام در دوره
این دوره به ایمیل شما ارسال خواهد شد
close-link

دریافت کتاب

لطفا ایمیل خود را وارد کنید
لینک دانلود را به ایمیل من ارسال کن
close-link